luni, 22 octombrie 2012

Cartofi cu mustar la cuptor

 
Am vazut aceasta reteta pe blogul Delicatesa si mi s-a parut interesanta combinatia. Am si riscat cu acesti cartofi, i-am facut intr-o seara si spre norocul meu copiilor chiar le-a placut.
 
Reteta (pentru 4 persoane): 
8-10 cartofi (in functie de marimea lor)
2 linguri mustar (initial voiam sa pun mai putin, dar am lasat as acum scrie in reteta)
6 catei de usturoi (eu sunt fan usturoi)
sare
piper
cimbru
oregano
ulei de masline
 
Se curata cartofii, se spala si se taie cubulete. Usturoiul se piseaza, se adauga sare si ulei si se amesteca pana devine pasta (mujdei). Se adauga apoi mustarul si restul de condimente. Pasta aceasta se pune peste cartofi si se amesteca. Se pun apoi cartofii intr-un vas termorezistent, uns cu putin ulei, si se dau la cuptor, la 200 grade pentru 45-50 minute.

 
 
Seara frumoasa!
 

5 comentarii:

  1. Interesanta combinatia, si avand in vedere ca-mi plac cartofii la cuptor, si ca-mi place mereu sa incerc ceva nou, trebuie sa incerc si varianta asta :)

    RăspundețiȘtergere