luni, 13 august 2012

Tahini (pasta de susan)


Ingrediente:
seminte de susan
ulei de masline
ulei de susan

Semintele de susan se pun intr-o tigaie la foc mic-mediu si se tin cam 5 minute (maxim) in functie de cantitate, amestecandu-se din cand in cand (nu trebuie sa-si schimbe culoare pentru ca devin amare).


Se lasa sa se raceasca apoi se pun la robot adaugand treptat ulei de masline si putin ulei de susan (pentru gust mai pronuntat de susan) pana ajunge la consistenta pe care o dorim. Se foloseste la diverse preparate arabesti sau turcesti. Eu am folosit pasta de susan pentru hummus. La cantitatea mea de hummus am folosit 3 linguri de seminte de susan, doua linguri de ulei de masline si o lingura de ulei de susan. Pentru ca aveam o cantitate mica se seminte si nu ar fi mers sa le pun in robot, dupa ce s-au racit, le-am macinat putin, apoi le-am amestecat cu cele doua tipuri de ulei.



Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu