sâmbătă, 25 august 2012

Mancarica de linte

 
Ingrediente (pentru 4 portii):
300 gr linte
un morcov
o radacina patrunjel
1/2 telina (radacina)
1/2 ardei capia
2 catei de usturoi
 2 cepe potrivite (sau una mare)
3 linguri sos de rosii
1/2 lingurita seminte de chimen
2-3 foi de dafin
 patrujel frunze
sare, piper.
 
Lintea se spala si se pune la inmuiat 30 de minute in apa, dupa care se clateste si se pune la fiert in 1,5 litri de apa si o lingurita sare. Se fierbe cam jumatate de ora. Ceapa se taie bucatele si se pune la calit in putin ulei, apoi se adauga pe rand morcovul, radacina de patrunjel si cea de telina, taiate bucatele sau date pe razatoare, ardeiul, foile de dafin, smintele de chimen si sosul de sosii. Se lasa cam 10 minute toate apoi se rastoarna peste linte; se adauga sare, piper si se fierb inca 20 de minute. In ultimele 5 minute se adauga frunzele de patrunjel.
 
 
Se poate servi cu mozzarella sau cascaval ras deasupra.
 
 
 
Sa aveti pofta!

8 comentarii:

  1. Arata super bine si chiar am sa fac si eu,sunt curioasa,n-am mancat niciodata! Saru'mana ca ai fost prompta!Pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Beatrice si pentru noi a fost prima data ;)). Copiii s-au uitat cam lung in farfurie dar au gustat si se pare ca le-a placut. Edi zicea ca mananca bobite ;)).

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am mancat linte niciodata,dar imi place cum arata mancarea.Cred ca este ceva bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte buna; merita incercata, macar o data.

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Si noua; de atunci o fac aproape saptamanal, la cerere.

      Ștergere
  5. Este prima oara cand cumpar linte si am incercat reteta dumneavoastra:o mancarica delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud asta, Madalina! Sa va fie de bine!

      Ștergere