vineri, 24 august 2012

Lapte de cocos


Desi l-am facut de multe ori, n-am pus pana acum reteta pe blog. Acum am decis pentru ca am destul de multe retete in care pun lapte de cocos.

Ingrediente:
50 gr. fulgi de cocos
600 ml apa calduta
optional vanilie, stafide, curmale, etc.

La cantitatile acestea am ajuns eu, dupa cateva incercari, incat sa ma multumeasca gustul.



Se pun ingredientele in blender pentru 2 minute, apoi se strecoara; laptele se bea, iar razatura (fulgii) ramasi se pot folosi la prajituri, biscuiti, crema .... la ce vreti voi.

 
 
 
Zi frumoasa!
 


Un comentariu:

  1. De seara pana spre dimineata las razatura de cocos la hidratat in lapte caldut fiert, apoi pun fructoza si fierb putin, strecor si am baza pt inghetata de cocos, sau laptele.. ce ramane se poate freca cu unt, frisca, adauga in gemuri sau ciocolata

    RăspundețiȘtergere