sâmbătă, 25 august 2012

Inghetata de pepene galben si ananas


 
M-am luat cu dulceata si am uitat complet de postarea pentru Provocarea secreta. Luna aceasta mi-a revenit blogul Simona's World de unde am ales ... ce altceva pe caldura asta decat .... inghetata ;)).
 
Ingrediente:
300 gr. pulpa de pepene galben
300 gr ananas (ar veni cam jumatate de ananas)
2 linguri miere
200 ml frisca lichida
 
Fructele se curata de coaja, se taie cubulete si se pun la blender. Apoi se amesteca cu mierea si frisca batuta tare. Se pune in forme de inghetata si se da la congelator. Eu am lasat-o cam 8 ore.
 
 
Daca nu aveti forme sau vreti o varianta mai cremoasa, puneti inghetata intr-o cutie sau intr-o punga de congelator (cum am pus eu ;)) - mi s-a parut ca in punga ingheata mai repede). Cand o scoateti din congelator o mixati putin (la mixer), asa devine mai cremoasa.
 
 
 
Reteta de inspiratie aici.
 
Sa aveti pofta!

2 comentarii:

  1. Ce idee faina ai avut sa adaugi si ananas! Sper sa mai gasesc pepene galben sa fac si eu in varianta asta!
    O saptamana superba iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum iti spuneam si la dulceata de pepene galben, el isi cam pierde aroma si ii trebuie o alta aroma ca sa il acompanieze. Saptamana frumoasa si tie!

    RăspundețiȘtergere