luni, 13 august 2012

Clatite cu branza si stafide la cuptor


Clatitele cu branza si stafide la cuptor sunt preferatele mele. Le-am comandat in diverse localuri, dar in putine locuri au fost pe placul meu; in unele zone ale tarii nici nu se fac la cuptor, doar se umplu cu branza. Prin urmare mi-am zis ... e musai sa le fac eu acasa ssa le pap cand vreau si .... in ce cantitate vreau ;)).
Aceste clatite sunt special realizate si pozate pentru Kadia ce are un concurs la ea pe blog avand ca personaj principal CLATITELE.
Ingrediente:
4 clatite (reteta AICI)
150 gr. branza
2 linguri stafide
6 linguri smantana
1 lingura zahar vanilat

Dupa ce am obtinut clatitele (ca in reteta de mai sus) trecem la umplutura. Amestecam branza cu stafidele, zaharul vanilat si 2 linguri de smantana. Umplem clatitele ...




Le punem intr-un vas termorezistent (sau un vas de lut)


Punem deasupra 4 linguri de smantana


Si dam la cuptor pentru 20-25 minute la 150 grade.


Daca aveti o reteta preferata de clatite si vreti sa o impartasiti cu noi, mergeti sa o inscrieti la concurs; detalii puteti gasi si pe facebook la Evenimentul special creat de Kadia. 

Eu va urez Pofta buna! in cazul in care doriti sa le incercati!

4 comentarii:

  1. vai cat de bine arata! Multumesc pentru participare! Mi-ai facut asa o pofta! Poate am maine timp sa prepar inainte de slujba ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Kadia multumesc de aprecieri si multumesc de invitatie. Mi-a facut placere sa iti dedic una din mancarurile mele preferate. Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt de vis!!!Le fac si eu mereu, dar se termina prea repede:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa-i ca iti vine sa nu te mai opresti, dar sunt atat de satioase ca te saturi din doua maxim.

      Ștergere