marți, 18 mai 2010

Evantai


Ingrediente pentru aluat: 500 g faina, 125 g lapte, 125 g apa, 20 g drojdie, 1 ou, 50 g unt, 1 lingurita miere
Pentru umplutura: 200-250 gr sunca, 150 gr parmezan (eu am pus cascaval), sare, ou si lapte pentru uns.
Mod de preparare:
Se framanta aluatul si se lasa la dospit 1/2 ora, la cald. Pentru ca eu majoritatea timpului stau cu geamul deschis, l-am pus intr-o punga si apoi pe calorifer.



Dupa ce a trecut timpul de dospit, se intinde o foaie, se pune jumatate din cascaval (parmezan), se pun feliile de sunca si peste ele restul de cascaval (parmezan).
Se pune o latura pana la jumatatea foii, se acopera cu cealalta parte si se intoarce cu fata-n jos pe masa de lucru ori direct pe hartia de copt din tava.





Taiem cu o foarfeca sau un cutit fasii late cam de 4 cm pe care le rasucim un pic incat sa se vada umplutura, dupa care se aseaza aluatul in forma de semicerc. Se mai lasa la crescut 45 de minute.



 Ungem cu ou amestecat cu putin lapte si se pune la cuptor 30-35 minute.


Sursa retetei: Lissa's cakes

Pofta buna!

Un comentariu:

  1. Spre marea mea rusinenici acum nu l-am facut.\
    Gata, acummerg sa imi cumpar ce-mi trebe :))

    RăspundețiȘtergere